söndag 5 juli 2009

Giftemål;D

Lotta är fotofrafen:D Tindra ser äldre ut här faktiskt!
Jag som är fotograf:D

heheheheh, jag drömde en såå himla konstig dröm inatt! Jag skulle gifta mig - jag var la kanske 20 år typ, jag såg ut som jag gör nu, fast..aa äldre- med ingen mindre än Robert Pattison, och när vi höll på där och lova varandra löfterna, ni vet så försvann han bara och där robert hade stått innan, stod nu en helt annan kille...
Inte en blekaste aning om vem det var. Men eftersom jag redan hade gett mina löften så skulle bara han säga ja, och sen var vi gifta...
Han sa ja...
Sen kom Robert igen, fast på festen då. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer...
Min fantasi ibland...hehe:D
Iallafall, vad händer idag? Inte mycket på hemmafronten... fota lite kanske, men batteriet börjar ta slut redan, jag har grejat rätt mycket med den.:D hehehehe.
Jaa ni får ha en bra dag!
X´s and O´s
/My

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har skapat en ny sak på min blogg! Nämligen "Gissa Motivet". Jag vill ha in så många gissningar som möjligt, så det vore jättekul om just du ville vara med och gissa!

Jättefin blogg har du förresten!

http://hhannaz.blogg.se/2009/july/gissa-motivet.html#comment

emelies blogg sa...

du och din Robert Pattison xd

Lotta sa...

Hahahaha....ja vilken dröm....så tokigt det kan bli:)