lördag 4 juli 2009

fjärdejulitvåtusennio

Idag har jag varit med familjen:)
Jag åkte ner och badade med Lotta, Gunnar och barnen nere vid sjön, och vattnet var sååå himla gött:) Hörde att dom sa 26 grader...mmm:D

Iallafall, jag använde ju kameran lite idag så here we goes:


En helt utmattad Harry:)
Här är Anders fotografen, men vi på kortet är ju helt klart snyggast:D
...men första plats på den skalan tar nog dessa sötnosar hem:D
Jepp.. har mer bilder, men nu ska jag snart lägga mig...vaknar så tidigt på morgonen för den jääkla värmen...men jag ska inte klaga!:D
Nu ska jag kolla på Twilight och försöka *host* att somna!:D
Ni får ha en bra kväll. Sovgott!/My
Ni får en låt med:D
- gives you hell

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka härliga kort.....Vi måste ut tillsammans och fota.....Eller hur;)

Lena50 sa...

Jätte, jättefina foton My, du ÄR en duktig fotograf, även att ta på människor...:) Är säker på att du kommer att bjuda oss på många härliga foton framöver :)Harry är ju så bra på detta kortet...super....