torsdag 18 juni 2009

Torsdag


Halloj:)

Jag blir så himla dålig på egobilder, så ( faktiskt) tar jag aldrig några bilder. Men ni får en spexbild, blixten är lite ivägen i know...men ni får stå ut. Iallafall, man ser lite av min nya frissa, inte mkt. Hahha men ni får stå ut!:D
Japp, vad har hänt i veckan nu då...
Måndag åkte jag till svenljunga och klippte mig, sedan gick jag upp till farmor och sov över där till tisdagen. Då kte jag hem vid 5 och lagade mat,kollade en film sen var de sov taaaim:D
Onsdag på förmiddagen var jag hemma och tog de lungt, sen gick jag och madde ut ner till sjön där madde badade. ( inte badkrukan my- hon satt och kollade på och lekte med harry) Sen kom vi hem och satte oss på en filt härutanför och försökte få lite färg.
Lyckades inte. Och idag är de ju ingen sol:(
Imooooorgon är det midsommar!!!:D:D:D
Så då ska jag och Lina baka en tårta och sen ska vi till dom och äta sill ( inte jag tror jag inte)
senare ska vi till Lotta m familj och vara där;)
Nä nu ska jag äta frukost. /My

Inga kommentarer: