måndag 4 maj 2009

sprang i vatten.

HAHAHHAHAHAHAHHAA!
Alltså ni skulle sett mig på idrotten-eller nej... de skulle ni inte!
Jag måste sett hur sjuk ut som helst, att inte min idrottslärare började gapflabba är ju ett under, de kanske han gjorde när han hade gått? isåfall bjuder jag på den:D
Jag simmade idag på idrotten själv. HAHAAHAHA!!
Först skulle jag värma upp, simmade bara några längder fram och tillbaka.
Sen kom de roliga.
Tänk er en body till en bäbis, ja en sånn hade jag typ på mig. Och man flöt ju, man kom ju ingen vart.
Sen då så skulle jag börja springa! Ah ni kan ju tänka er själva. En blek litenmini tjej, som är på de djupa och ska komma framåt men kommer inte någonstans för man flyter ju.
Man skulle försöka springa som man gör på land... HAHAHAHAHAH!

Ah, de måste varit en riktigt rolig syn asså! OMG! höhö.
Sen när jag gick upp och skulle gå in till omklädnings rummet gick jag föbi en varm bassäng och där inne höll några tanter på med "gymnastik" och några frågade om jag ville vara med...:)
Jag ba: Öh.. *skratt* jag kan nog inte, jag har lektion, men nästa gång*skratt*!:D

Nu ska jag fika så jag hnner inte skriva mer!:D Hejdå

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Du gläder många Mysan, på olika sätt, hahahahha!!!!! :)

Lotta sa...

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHA..jag tror jag flabbar ihjäl mig.....JAG HADE VELAT SE DIG!!!!!!!!! Och VA....ville du inte vara med tanterna på lite gympa?????? Hade väl varit trevligt...hahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahhahaaahahahahaaha

Du är ju rolig du!!