söndag 3 maj 2009

Boråås:)

Tjeena!

Idag har varit en super rolig dag!;D
Borås hela dagen, as sköjj (a)
vi kom dit när de öppnade, och gick runt där ett tag med Lotta och barnen, sen gick vi in på gina tricot.
Jag sprang runt och provade miljoner klänningar till examen, men hittade inte EN enda som passade mig, eller som jag gillade...-.-
kräsen kanske?
Sen åt vi på donken;)
Ja sen gick vi runt i en massa andra affärer, blev rätt mkt som man drog med sig hem:P

Jaag köpte:

Armbandskedja+ en jätte söt berlock till den.
t-shirt 2 st
kjol 2 st
tunika/klänning
Anslagstavla ^^
skor
kollegiblock
+ en massa småsaker.

som sagt jätte rolig dag.
Kände igår att nu imorgon på morgonen innan vi åker ska jag ut och jogga, (yippe) så jag ställde kl på kvart över 7.
Vaknade av klockan som ringen och bara: FAN HELLER, USH! Inte jogga nu, nej jag vägrar!
Så jag somnade om till kl 9 istället.
Så då tänkte jag att när jag kommer hem ikväll då springer jag ut då.
Men då hade jag börjat få ont i ryggen när jag gick i Borås. Så då ville jag inte ut nu.
Blir kanske imorgon då, om jag inte är för lat-.-
höhö!

jaha, nu är de helvecka igen.
Man börjar bli bortskämd med dessa ledigheter, hehe:D
Kram My

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, det klart det är goare att ligga kvar i sängen än att ge sig ut och kuta som en tok;) Skulle gjort samma sak...hehe..

Ja kul i borås, man skulle haft liiiiite mer pengar bara så man kunde handla lite mer;)Det var fina kläder du köpte:)

emelies blogg sa...

my, dåligt!
jag hade förväntat mig bilder! xD