söndag 24 maj 2009

ps


Konstigt att solen försvinner när man vill att den ska vara framme eller hur? Hm...
jag har sett massor av "New moon" fan-made posters men jag har aldrig vågat mig på att göra en, jag är inte lika bra på photoshop som emelie te.x.
Men jag fick lust att göra en, hehe inte den bästa men...:)
just nu:
Mamma: *Sätter sig ner på stolen och ska precis börja scrappa, när hon är på väg ner mot stolen säger hon*:
Jaha, nu ligger mina glasögon där borta. * nickar bort mot diskbänken...
genomskinligt eller hur, hon ville att JAG skulle hämta glasögonen!
Annars skulle hon bara rest sig och hämtat dom själv. Skulle spara henne tid...hehe
/My
emelie tipsade om denna låten, den e sååå tuff:D
Fuck you- lily Allen

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Helt otroligt bra gjord i PS, kanon, WOW, den skulle förstoras och ha som posters!!!
BTW, för övrigt citerar jag låten härovan!!!!!!!!!!!(som för övrigt är störtskön)

Lotta sa...

Har du gjort den i ps???? Shit vad duktig du är!!!! Du får nog ha en lite lektion med mig....

Och vet du.....du behöver inte hämta mammas grejor jämt....hon vet ju att du gör det, alltså anstränger hon sig inte att komma ihåg sina glasögen......eller vad det är....Strunta i det:)

Och ja visst är det en jättehäftig låt, hörde den på radion för ett tag sen....tokbra:)

emelies blogg sa...

tack my! ((:
den bilden va visst jättebra! ärligt talat sjukt fin! :D

ÄLSKA LÅTEN!!!! :D<33