måndag 25 maj 2009

mer PS


Hejsan...
Snuvan själv här... ush...
Hade idrott idag, löpning. Jag klaarade inte .. var va de... 1000 meter eller ngt utan typ kolapssade vid målet...några andra tjejer fick stanna med mig...
Mamma ville inte att jag skulle gå till skolan imorgon, men jag vill se dom nya sjuorna:) MMMMMMOHAHAH!!!! nu är vi inte minst länge till!:D Snart är vi 8or:D HAAHA!
Här är en ny "new moon" roligt att göra... när man har tråkigt haha! Men jag ska försöka hitta på med andra bilder med såå:)
Nu ska jag duscha, och kanske kanske kanske,måste jag jobba med min syslöjd...hehe kanské bara!:P
Godnatt! /My

3 kommentarer:

Lotta sa...

Wow...wow...wow.....så jäkla läckert!! Hur 17 gör du????

Och nä....skit i syslöjden:) Det finns roligare saker att göra...eller hur??..hehe..

Lena50 sa...

Jag tycker oxå att den hur läcker som helst, och samtidigt vacker!!!
Det bilden passar ju så bra till handlingen i boken...jag har ju inte kunnat undgå vad den handlar om....

emelies blogg sa...

GRYMT SNYGG!
8an är skit xD