lördag 2 maj 2009

Lördag

hejsan!:D
Dålig uppdatering, jag vet...
men de händer inte så mkt här.
Igår var jag mest hemma, hjälpte mammas kompis att flytta en liten stund, men sen gjorde jag inte så mkt mer.
Jo, jag joggade en bit för att se hur de gick med ryggen.
Gick la sådär... ju långsammare man sprang desto mer ont gjorde de, men om man kutade gjorde de rätt ont med...haha!
Japp, så de bli sjukgymnast för min del...
Vad händer idag då?
Städning och sen tror jag att vi skulle grilla hos Lotta och Gunnar ikväll:)
Imorgon bär de av till Borås. Examenskläder och så.:) så de blir nog dåligt med uppdatering imorgon med, men jag ska försöka lägga in ett litet inlägg imorgon kväll om jag hinner.


Så tänkte jag slänga in en länk här med en bra låt, men den är jätte konstig så jag gör de senare:)
Ut i solen nu! Kram My

Inga kommentarer: