onsdag 29 april 2009

Lista

här kommer en lista som man ska skicka vidare alla som ser den har har en blogg:)

jag såg den på en anna blogg.
Häär kommer den;)


OM DIG:

Ålder: jag är 14:)
Klass/Jobb: 7E:D
Fullständigt namn: My elisabeth magnusson
husdjur: en hund och 2 katter
syskon: yes, två systar

FAVORIT:

låt: oh, har många!
film: samma där, jag har väldigt många, men en av dom är ju såklart "twilight"
bok: haha Twilght-serien!:D
djur: Öh..hund tror jag
färg: beror på vilket humör jag är på och såå. Just nu är jag glad- Gul:D

ANTINGEN ELLER:

hund eller katt: hund:)

pizza eller kebab: kan man få båda?!
mobil eller dator: MOBIL!
musik eller film: film...NEJ musik! eller? NEJ BÅDA!
Britney spears eller Carola: Brittan:D
fanta eller sprite: fanta
Mcdonals eller max: DONKEN<3

FAMILJ:

Har du gifta föräldrar: nope:P
syskon: Yes, har inte den frågan redan varit?:o
vem är föräldrarna är du mest lik: Utseende: ingen så värst. Sättet: mamma!



SENASTE:

du tänkte på: öh...hahahahhahahaha!!! De vill ni inte veta;)
du smsa med:Madde
du sov med: mig sjäälv
du kramade: Linda:D
du pussade: hmm:xD


FÖR ELLER EMOT:


förhållanden: för
självmord:emot
mord:emot
krig:emot
glada människor:för:D
arga människor: någon gång ska man väl få vara arg, så.. jag är lite mittimellan där.


Så, nu är jag klar. Nu är de eran tur, om ni hinner och så:D