onsdag 18 mars 2009

test

hejsan, tråkigt som fan här hemma så jag tänker göra ett test som jag tog av emelie:)

Namn: My (bästibästa) Magnusson
Födelsedag: 4april
Hemstad: tråkiga holsljunga
Ögonfärg: bluee
Hårfärg: bruun
Längd: 1.58 eller ngt
Höger/Vänsterhänt: högerxD
Värsta vana: pratar sönder filmer och biter på naglarna
Stjärntecken: vädur
Sko stlk: 37
Är dina föräldrar skilda: aao
Kär?: Neej:)
Skor idag: nya skorna, svarta;)
Din svaghet: eh.. ingen aning
Dina rädslor: mörker ibland, men annars vet jag inte riktigt
Mål för det här året: ehum... f bra resultat på prov?!
Det första du tänker på när du vaknar: men vad i hel*ete!
Dina bästa kännetecken: att jag är en kortis:D
När går du och lägger dig: vid 22.00 eller ngt, jag brukar börja bli trött då
Mest saknade minne: ingen aning, saknar rätt mkt


Favoriter

Färg: beror på humör
Mat: klassiskt, PIZZA:D
Sport: fotboll i så fall
Djur: rätt många
Glass: eh... vanilj, med krossad choklad i xD
Godis: nästan allt förutom lakris
Affär: beror ju på...
Sallad: -ingen?!
Skådespelare: - eh, har olika hela tiden typ
Låt: -just nu : Bring me to life, och , Supermassive
Bokstav: M
Nummer: 0- haha neej eh... 5 kanske
Tuggummi: extra- de rosa
Helgdag: christmas!

Årstid: sommar!
Tandkrämssmak:ehm, skriver som emelie- mint?
Radiostation: riiiiiiiiiiiiiiiix fMmmmmmmmmmmmm!
Parfym: paris hiltoon
Doft: ehum, vet inte riktigt


Vänner och livet


Vad vill du bli när du blir stor: fotograf eller typ författare eller ngt
Hur vill du dö: ålder
Vem av dina vänner är mest lik dig: sättet är de nog Rebecca och Emelie, uteseende är de rebecca!
Vem är högljuddast: Emelie!
Vem har du känt längst: Ida, fanny och emelie
Vem är blygast: ehum ingen direkt
Vad är den bästa känslan i världen: ingen aning, när man är glad och pigg
Värsta: tvärt om
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: vara längre
Hur länge tror du att du kommer leva: inte vet jag, men jag hoppas på lääänge:D

Har du någonsin

Varit kär: nja, inte på riktigt!
Blivit dissad: av kompisar haha yes:P
Rymt hemifrån: njaa, jag har dragit när jag e arg.
Föreställt dig ditt ragg naken: hhaha neej
Skolkat: nej
Sovit utomhus: jaao
Gråtit i skolan: hhaha ja när jag var mindre
Spytt i skolan: nej..
Velat bli modell: jaao
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ohja!
Sett en död människa: jaa
Ätit sushi: ja, ALDRIG mer
Varit på scen: jaa
Snattat: neej
Retats: ja
Blivit nerslagen: bara på skojj

Du

Svär: ja:/
Tycker att du är attraktiv: ohja! haha nej inte så!
Kommer överens med dina föräldrar: oftast men inte ibland!
Gillar åska: sometimes
Spelar något instrument: nej
Äger en iPod: nej
Går till kyrkan: nej!
Sover med gosedjur: har ngt i sängen ,men nere vid fötterna
För dagbok: nej
Dansar i regn : heem, neej
Sjunger i duschen: hahahahhahahaha ja!

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: vet inte, typ... eh jag vet inte
Du pratade i tfn med: vet inte riktigt
Msnade med: emelie eller rebecca
Du kramade: fanny;)
Du skällde på: harry;P
Sportade med: klassen+parraklassen


Senast du:

Skrattade: för ett tag sen
Grät : ett tag sen de med
Filmen du såg: ehum, he´s the girl eller step up 2
Tuggade tuggumi: ngn dag sen
Drog ett skämt: always, jag e bäst på de ^^
Sjöng: för en liten stund sen:D

1 kommentar:

emelies blogg sa...

"pratar sönder filmer"? hmm, spricker dom då elr? HAHAHA
e jag mest högljudd? xD