lördag 21 mars 2009

Erkänn, coola ögon han har, typ guldgulbruna!:D

Hejsan. Lördag eftermiddag och de känns great. Idag har de varit en " inte-göra-någonting-slappar-dator-läsa-slappakläderlooken " som har gällt.:) Och de är underbart.

Har så klart läst min bok "twilight" - den engelska versionen av " Om jag kunde drömma" den ursprungliga. De går faktiskt riktigt bra, jag hänger med och jag fattar nästan alla ord, annars kollar jag ju på resten av meningen och då fattar jag. Så HAHA Lotta ! JAG PALLAR!:D

jag e på sidan.. um.. 158 eller ngt, så de går ju riktigt långsamt fram, och när jag läser den , slår hjärnan om till engelska, så jag tänker engelska och sånt.

Solig vecka, skönt eller hur? Nu kommer våren hörrni! Yesbox, it does!:D Nu orkar jag inte skriva mer, min högra tumme gör skit ont och jag vet inte vad jag har gjort, kört in den i väggen när jag sov inatt? Jag rör mig rätt mycket när jag sover så de skulle nog inte vara omöjligt ^^ Synd.

" Jag är ledsen jag har skit ont i min tumme, jag kan nog inte fortsätta sticka" de är min ursäkt till syslöjds läraren, som BTW hatar mig verkar de som.

Vet inte varför, kanske för att jag SUGERSUGESUGER på att sticka? de kan finnas en möjlighet att de är så?!

HAA NEJ, så klart inte!

Jag skriver fortfarande? nu slutar jag, hejdå kraam:D


3 kommentarer:

emelies blogg sa...

" inte-göra-någonting-slappar-dator-läsa-slappakläderlooken- dagar" är himla goa!

det är långt ifrån omöjligt att du har kört in tummen i väggen, folk som du gör sånt ;) (dom lite klumpigare) ;D

Lotta sa...

Haha, du är rolig du!!!!!

Jag sa inte att jag trodde att du inte skulle palla med boken.....jag sa att JAG inte skulle palla med boken.....Bra gjort syrran....

Och vet du....det är heeelt ok att SUGASUGASUGA på att sticka....det gjorde jag med. Och se....det blev människa av mig åxå...eller ja nåt åt det hållet i alla fall:)

Akta nu den andra tummen inatt, så du inte kör in den i väggen åxå:)

Anonym sa...

Ja hans ögon är väldigt coola ;) Twilight är kärlek