fredag 27 februari 2009

morsning!

hej på er!
äntligen fredag, och idag ska jag till emelie den bästaste! Vi ska sova över, och ha en film kväll och frossa i oss godis, ja just de hörrni FROSSA f-r-o-s-s-a!
Så nu snart ska jag packa grejer och dra iväg^^
Idag var en rätt låång dag. Typ inga roliga lektioner o så, men jag hade kul på rasterna thanks of Rebkkah den sjukt roliga (och snyggast- hon har lugg och är brunett som jag)
Jag kan berätta en sjukt rolig grej som hon sa när vi var och badade i simhallen i onsdags:
jag hade as blötthår som man brukar ha när man badar och min lugg stod åt alla håll och Fanny sa:
Fanny:My, ditt hår ser roligt ut.
Jag: hahahhah ojdå, min lugg.
rebecca: ( tar en massa vatten i handen och började greja med min lugg): haha, my du behöver nog lite vatten i de där!!


HAHAHAH fattru? Mitt hår var ju redan blött, ahahahah! Iallafall de var as kul:)

nu ska jag packa, så emelie, ja kommer om en stund:D
Kraam

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, fan va vi hade kul;P aa. ofc vi är snyggast i lugg! :D du är bäst <3