lördag 28 februari 2009

inte så långt kvar

"Twilight"

"vänner"
"Wild child"


hej på er.

Nu är de snart en månad kvar till min födelsedag,då jag blir 14.
herregud, Lotta och Lina, eran lillsyrra blir 14!!
Jag har ägnat en stund ikväll åt att skriva en önskelista.
Jag tänker skriva in den här, men inte ikväll, för de orkar jag inte, jag gör de lite längre fram när lördagen den 4.e april närmar sig:)
Jag har ju sovit hos emelie igr kväll tills idag, vi hade kul:D de brukar vi alltid ha.
Vi kollade på film de mesta, Wild child och Twilight, så klart var twilight bra!!!!!
och wild child med, så den skrev jag ner på min önskelista, vi kollade också på ett "vänner" avsnitt, den med football!
Den e ju så jääkla rolig:)
Nu börjar melodifestivalen, brukar inte kolla på de, men jag sitter väll sällskap med mamma en liten stund iallafall.
Kram My

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Min lilla My, vad snäll du är som håller mig sällskap, hehe :)
Jaha, ska bli spännande att se HELA din önskelista.....
din lilla "fjortis"

emelies blogg sa...

HAHAHAHA lenas komentar! xD du = FJORTIS wtf! ;)
twilight var inte så himla bra! bara andra halvan!
wild child äger rumpa! (a)