fredag 30 januari 2009

Min idol


Är de bara jag...?
Eller ÄLSKAR ni också de fåret som förföljer en på reklamerna?
Frank!
jag har målat av honom där uppe!
Nice eller hur?
Jag var ju på lite putt humör innan men efter de senaste inlägget kom han upp p TV skärmen som om de var meningen, och jag började skratta! GUD jag bara älskar honom, men jag vet inte varför!
- BOORN TO BE SHEEEEEP!
-SHUT UP!
-HEY! YOU SHUT UP!
ahahhahahhahahahxD
Man kan ju inte låta bli att älska honom.
Första gången jag såg hans min, och jag var försälskad:
-Oh, Hi! I´m Frank, and this is my story....
AW!


Kolla in Franks bardom:
http://se.youtube.com/watch?v=v_WHYmXQWLs&feature=related


HAAHAXD

4 kommentarer:

emelies blogg sa...

HAHAHA harreguuud my ;)

Lotta sa...

Ge dig....han suger!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhaha......

Lena50 sa...

Jag hller med dig My...Frank är störtskön, Som du skriver, man måste bara älska honom. Han har så härlig öronföring :)

Anonym sa...

Myh, han är ju ball ;) <3