fredag 30 januari 2009

dåligt humör!

ÅHH!
För ngn dag sen hände ngt med min mobil och igårkväll blev de sämre.
Knapparna är helt knaas, kan inte skriva med dom. Måste trycka aass hört i så fall!
ÅH! Så nu blir jag väll utan mobil ett tag! Jäkla......mobil!
Och vet ni sen då?
Jo sen hade vi en jäääääääätte jobbig lektion idag på slutet, så då blev mitt humör värre...
Aaa, och gissa vad?
När jag kom hem, gick ut med Harry satt mig vid datorn och tänkte ta lite nougat som jag o mamma köpte igår.
GISSA VAD!
MAMMA HADE KÄKAT UPP HEEELA! inte sparat en litenliten bit till mig!
Så de var droppen! Nu är jag jätte tjurig, så bara för de tänker inte jag skriva mer!

Hejdå! My

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

HAHAHHAHAHAHAHHAHHAHA xD åååh va kul! HAHA men du, imorgon får du inte vara tjurig! xD

Lotta sa...

snacka om otursdag....värst var nog att mamma ätit upp chokladkakan va....:)