torsdag 6 november 2008

Pizza!




Hej, ett kort inlägg kommer här:D
Pizzan var urgod,som jag väntade mig, så jag vräkte i mig en heeel pizza;P (matvrak- jag vetxD)
köpte : vesuvio?-stavning?
ajja, den var jätte gó iallafall:D
Gissa vad jag gör nu? Pluggar spanska, mhmm. Lite kluriga stavningar, men det funkar nig ska ni se.
trodde jag skulle få engelska provet idag, men inte då, vi hoppas på imorgon. tror och hoppas det gick nåttsådär bra.
Senare ikväll måste jag kolla på matte uppgifter/problem tills imorgon. Har provräkning om.....?.....ca en vecka, en och en halv?
Andra avenyn om en stund med:P GLÖM EJ!
Ha en bra kväll/ Kram My


3 kommentarer:

emelies blogg sa...

vi har också matteprov om en vecka :P vi hade inte alls lång tid på oss :S Typ när alla precis hade börjat på diagnosen , en del inte ens det, så sa hon att vi skulle ha prov en och en halv vecka senare :S

Lotta sa...

Åh vad gott med pizza......vill åxå ha:)

Lena50 sa...

Pizza är gott ja...ditt matvrak...hehe
Men vad ska vi äta ikväll då....