onsdag 5 november 2008

Nu har jag pluggat klart:D










Halloj;D


hur e det i denna mörka kväll?:D

jag har redan pluggat klart för idag, så visst e jag duktig:D

så nu chattar jag med Emelie och Fanny i min klass. Vi ska äta pizza imorgon, jag, Madde, Fanny och en tjej till, ska verkligen bli skoj:P


Vet ni vad?

Igår bakade jag.... ja vad tror ni?


RULLTÅRTA, som blev superduper god (!) -skryyyyt- men mamma tyckte det med, så nu har Lotta en rulltårtefiende!

Jag ska slå din rulltårta Lotta;D

Vi hörs imorgon, så ska jag berätta om den goda pizzan.

Natti/ Kram My

3 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Jättefina bilder!!! Den första bilden är ju toppen.. så blankt o fint vattnet är o så härliga färger... beskär bara lite till vänster så buskarna försvinner så blir den ännu bättre!!! :)

Lotta sa...

Underbara kort:)
Duktig du är som har gjort dina läxor....sånt vill jag höra...hehe...
Jo, försök du göra godare rulltårta än vad jag gör....Försök bara....och jag önskar dig Lycka till!!;)

emelies blogg sa...

gillar översta bilden mest :D