söndag 9 november 2008

Kladdmiffon:D

Haha
,japp jag har gjort kladdmiffon.
Alltså kladdmuffins. Riktigt goda o lätta o göra. Mamma tyckte om dom iallafall, jag med:D

Vad har ni gjort i helgen då? Jag vet att lilla Tuva fyllt år. Så att vi firade henne och Tindra i Lördags:D
Jag har ju firat dom då, och slappat, och fixat skrivbordet med mamma . Vi städade det och sen kom Anders o hämtade gammeldatorn.
Och så har jag ju bakat med:P

Och så e det ju skola imorgon då:/ Orkar inte gå upp på morgonen, det e så himla jobbigt så det e inte sant. Det e det ändå jobbiga med skolan... Annars älskar jag skolan x)


Kram på er alla / My

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Du är en mästare på att baka, min gullegumma :)
men inte nyttigt för figuren precis , hehe
Härligt att du älskar skolan :)

Lotta sa...

Jisses vad du bakar....måste du ut och kuta med då så du inte blir feter....hehe...
Ja, det är ju inte det lättaste direkt att studsa upp på morgonen....bläää är det!!!!!

emelies blogg sa...

HAHAHAHAHA "gammeldatorn" :D