tisdag 11 november 2008

Hej



ser ut som en docka x)
ser elak ut;P



hehe
jag e inte så bra på PS men det e ju såå kul:D hehe.
Vad gör ni ikväll då? Tittar ni på TV kanske?
Jag gör det, men jag ska snart ha lite kul o spela "backpaker 3" låter inte så kul för en Tisdagskväll, men det e det:D
har precis ätit lasange med, mammas lasange, den e såå god, seriöst , ni måste smaka:D
Nu har vi börjat med volleyboll i skolan, och lite gymnastik, som ni flesta vet e jag så smidig så det klarar jag lätt- NOT! Haha, så smidig e jag INTE! har tre blåmärken sen igår:P
MEN........ det e ju så hilma skojj så det e inte sant, idrottslektionerna är bland det roligaste ämnerna nu:)
Ha en bra o skön kväll/ Kram My


3 kommentarer:

Lotta sa...

Gud vad läckra kort, du är ju jätteduktig på PS.....Speciellt den näst sista....grymt läcker...

Ja vad ska jag göra ikväll....JO jag ska kolla igenom min nya mobiltelefon:)

Lena50 sa...

Jättehäftiga bilder, och du som inte tycker om skräckfilmer, om dom ser kortet näst längst ner, får du utan vidare en roll i en skräckfilm...hoohoohahhhaha....

emelies blogg sa...

Fy faaan vad du ser elak ut på det där kortet! aaah!