tisdag 14 oktober 2008

smarta,goda my:D

jag tog ett kort på de jag räknat ut på fysiken. Går riktigt bra, eller hur?


Naaaee jag skojja bara sååå smart e jag inte, men idag är det inte den " dumma korkade my"
Idag är de den " snälla, goa, glá my":)
Jag har varit så duktig så jag har nu bara läxan kvar, fysik.... måste råååå plugga tills imorrn, även om jag pluggat rikigt mkt sen torsdags, kan jag inget...
Materia består av...?
ehm, små atomer? eller? Ähh jag vet inte, chansade bara!

Vi hade en rolig idrott idag, fys-pass.
hade vi igår med, FY VAD JOBBIGT!
men kul:D

Äh, kan inte sitta här mer, måste råååååååååååååååååååååååååååååååååplugga, innan GG börjar ikväll:D
Ha en fin dag nu i solen:D

Hejdå!

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

Jag kommer inte ihåg nååågonting med det ni jobbar med :/

Lena50 sa...

Jovistt är du smart My...hehe och glad och go!!!!Och duktig på att göra dina läxor...:D sånt gör en mamma glad :) :)