fredag 17 oktober 2008

Skol katalogen....


guuud vad jag saaaknar <3


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjälp mig, så himla........divig(!) jag ser ut!! OMG!
Ja som ni nu fattar har jag fått skolkatalogen...*svälj* o ja, jag ser ....ovanlig ut!
Jaja, men annars var det bra, vi hade spanska prov som jag inte var medveten om , men det gick nog bra....hoppas jag.
Senare ikväll ska jag o madde ut o gå med vovvarna och senare vidare bort mot *trumvirvell* FOTBOLLSPLANEN:D
Haha, jo för det är ju så att de nuvarande 6;orna har disco( gud vad jag saknar den tiden:D) så jag o madde ska dit o möta upp hennes bror. Halv 11 eller ngt.
Blir senkväll ikväll:P
ajja, nu ska jag kolla igenom skolkatalogen igen.
Ha en bra fredagskväll!
natti xD

Inga kommentarer: