måndag 11 augusti 2008

Vann inte:´(

God morgon... Visst e jag duktig? Jag gick upp kl halv nio nästan idag.:D

Jag vann inte GT:s tävling,det var många bra bilder så det förstår jag. MEN.....
Av 8000 bilder åttaTUSEN bilder så var jag med bland dom 45 BÄSTA:D heehe då blev jag en aning glad:)
Men som plåster på såren( antar jag) så kunde mamma sträcka sig till att om jag får en digital kamerna så måste jag dammsuga VARJE DAG tills jag betalat av den...hmm vad tycker ni? jag gillar ju att fotografera, men min mobil e ju inte så jätte bra direkt...Ja jag ska göra det, jag har hittat en som går på avbetalning,:


8,2 megapixlar-
3x optisk zoom-
2,7 tums LCD-display-
Ansiktsavkänning-
HD-bilder-
Optisk bildstabilisator

aha!! Right...:) lägger in en bild på den senare. <3

Igår var det då Mamma mia igen då. Asså fattar ni nu hur bra den var eller? Klart att jag o Emelie ville se den igen:) man tyckte att den var minst lika bra andra gången som första, nästan roligare igår:D Haha.

Ullared sen med, då ska jag köpa hårfärg:D Och digital kameran! Haha.

Lägger in bild senare!


pUSS/My

1 kommentar:

Marie sa...

jättehärlig bild!