fredag 15 augusti 2008

Skrattande kon:P



Hej, sitter här och äter..hm...skrattande kon:P mums. Hehe. Men vad gör ni då? Det ser ut som om det kommer regna idag igen:/ Men idag ska ju jag , Emelie och Fanny träffa den kompisen som jag sa i nått inlägg igår? iallafall vi ska träffa henne idag och säga hejdå.
Hon ringde till mig igår och hon verkar har det jätte bra där borta. Vi pratade säkert i en timma:P Hehe
LAkirs är här med, hon har blivit så van att komma hit så när mamma släpper in henne i mitt rum på morgonen vid kl 8 kanske, då när hon kommer rusande in skiter hon i Harry och hoppar direkt upp i min säng och lägger sig på min kudde och somnar :) Haha, visst är hon söööt! xD
Nu ligger hon och Harry bredvid mig i soffan!
Men jag skriver senare. ha en bra dag nu´!

Hejdå

1 kommentar:

emelies blogg sa...

skrattande kon är bläääääääää!