torsdag 10 april 2008


















Jag tänkte att jag kunnde lägga in mina senaste LO:er nu när jag tog kort på dom!
Ni får gärna kommentera:)
Idag har det inte hänt så jätte mycket, jag o Madde var uppe hos Lakris och kom hem för en timme sen ungefär... Nu har jag hunnit ätit och tagit på mig mjukis brollor så nu tänkte jag att jag skulle sitta o tråka ut er med en kort berättelse om min dag!
Igår blev jag jätte arg när den dumma ishockeyn tog Grey´s anatymos plats, inte bra!
Och idag är det väl inte heller ngt bra på TV:n?!
Får nog sitta här ett bra tag!

4 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Jättefin LO:er. Enkla snygga o fina upplägg på dem!!!! Kul att du oxå kommit igång med scrappandet!!!

Lena50 sa...

Ja, dom är så fina...du har blivit jätteduktig på att scrappa...kul att göra det ihop med dig oxå...

emelies blogg sa...

Du ramar in dina kort så bra!! avis!!

Lotta sa...

Åh, vad kul att du har fått in dina LOs här. Så fina så:)