onsdag 9 april 2008


Idag så har jag gått till skolan, men ajg fick inte spela fotboll för min rygg så jag satt under det tråkiga taket och kollade på , i morgon kan jag kanske vara med om ryggen inte blir sämre.( Hoppas inte)
men jag akn nog inte vara med på Idrotten i morgon- vilket jag egentligen behöver känner jag.
Idag efter skolan gick jag och Madde upp till lakris en stund och gick ut med henne, efter det nör vi kom hem ringde vi Fanny och så var vi ute o gick i två timmar ungefär.
Madde gick inte med hela vägen...
Igår fiick jag beställa två böcker från- www.adlibris.se . jag beställde två böker av, Katarina von bredow.
Syskonkärlek och hur kär får man bli, ngn som har läst dom?
Nu får jag nog sluta här, annars blirdet för långt o då tråkar jag ut er!! haha
Hade bra!
Sov gott!

1 kommentar:

Lotta sa...

Så du har fortfarande ont i ryggen, tråkigt. Hoppas det går över snart.