söndag 12 juli 2009

Familjekväll

Lina, Mamma,Tuva,Lotta och Tindra
Lilla Tuva. Dom barnen är vana att dra till en söt pose när man
kommer med kameran nu!:D

Mamma borde vara stolt, kolla bara så himla snygga vi är!:D
Tuva & Tindra:)
Lotta blev verkligen glad över sin present...skulle jag med blivit!:D


Vi var och firade syrran och mamma igår hos Lotta och Gunnar.
Lotta fick ett stativ till kameran (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - nu vet ni vad jag ska ha i julklapp!- och mamma fick en sodastream - den har jag användning för med:D- och ett spel som hette retro.
Lite svårt för mig för jag var inte född på 50-60-70-80 talet men föddes i mitten av 90 talet, så det var lite svårt för mig att svara på frågorna. men mitt lag vann två gånger faktiskt. Inte min förtjänst men ändå!;D
Vi kom hem halv tre inatt så jag sov till halv 12... jag börjar vända på dygnen här.
Michael Jackson - Will you be there
Hugs/My

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja jag blev verkligen glad över mina presenter:).....du får önska dig stativ åxå, av tomten kanske:)

Det var kul igår.....fast en annan kunde ju då inte sova till halv 12 direkt.....din gottegris:)