söndag 5 april 2009

gympa

hejsan, idag har jag varit barnvakt åt Tindra och Tuva, de gick jätte bra.
Harry var ju med också, och Tuva var med honom hela tiden.
vi åkte på gympa sen, jag och Tindra. också de gick väldigt bra.
Jag tror Tindra tyckte de var kul , hon sprang på som bara den..:)
nu sitter jag här och tar de lungt;) ska snart hoppa in i duschen.
Jag smsar med Rebecca med, hon är i sälen nu. Saaaakna REBECCA! Hon ska vara borta heeeela veckan:( Blä för de!!!!
Duschen var de ja!
byebye!:D

http://www.youtube.com/watch?v=e2Ma4BvMUwU&feature=PlayList&p=AF407C876FA205A3&index=0&playnext=1

Den låten är bra, jag vet inte varför, jag brukar inte lyssna på denna sortens musik...
och emelie... du ska nog inte ens klicka på den , för du kommer nog INTE gilla den xD
hejdå!:D

1 kommentar:

Lotta sa...

Barnen mycket nöjda över dagen......dom tycker det är jättekul att va med dig:) Och nästa gång är det väl jag som får studsa runt med Tindra:)

Ska lyssna på låten sen och höra vad det är för nån....

Tack för att du passade barnen idag:)