måndag 16 juni 2008

Nu..:)

Nu så ska jag snart gå till Emelies match här på stråvi och heja på henne:) GO EMELIE!
Men jag ska inte se hela matchen, kvart över sju( Matchen börjar halv sju) jaja, kvart över sju så ska jag vara här hemma och vara packad o klar, då kommer Lina o hämtar mig och då ska jag hem till henne och anders och sova över där , ska bli kul, sen imorgon så är det dags för Lina att ta med mig på överaskning(som jag sagt 100 ggr innan:P )
Men nu så länge så sitter jag o har aströööööööööööligt (tröligt = tråkigt)
Sitter o kollar på svampbob fyrkant. Han e rätt så... ja jobbigt skratt har han iallafall:P...
Rosen som jag fick av pirkko( stavas hon så?) våran rektor har vissnat ser jag nu, synd.. får la torka den kanske?!

Har inget mer att skriva, Puss puss på er!

Inga kommentarer: