torsdag 1 maj 2008

I tisdags hade vi skolresa, och det tog ungefär två timmar buss resa, jag Ida, Fanny och madde satt vid ett bord och det gjorde killarna med, Oskar, Karl, Malte och Dennis.
PÅ vägen dit lärde dom mig och fanny pokler så vi spelade det. Det var riktigt kul:)
Har ser ni några bilder:)
Ja här ser nu maltes och oskars poker fejs:)
Dennis med :)
Fanny var jag tvungen o ta kort på med hennes nya frisyr, hon passar i den.
Ja, ni ser själva:P Dom vann...DEN OMGÅNGEN!


men det allra roligaste var när jag o Fanny vann över Malte, oskar o Dennis.

Malte slog jag ut, han satsade all in och sen slog Fanny ut Oskar på samma sätt, sen la Dennis ner han ville inte vara med mer. JIag o Fanny orkade inte räkna ihop våra marker så vi förklrade oss oavgjorda!

2 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Häliga kort!!! Ni verkar ha haft kul o ni hade ju verkligen tur med vädret!!!

Lena50 sa...

Du har tagit jättefina kort, som kommer att vara betydelsefulla och roliga att ha och titta på, då och då!!!! Ni ser så glada ut alla, och verkar haft en kanondagm kul utflycktsmål!!!