onsdag 16 april 2008

ARG!


(Här är bilden på mig o Emelie på mcdonals:P)
Jag e arg nu!
greý anatomy är inte ikväll heller... jag blir så arg, jag hade ju längtat efter det.
Dumma ishockey.
Idag så var Fanny här, vi hade jätte skojj:)
Vi scrappade, vi hann inte så jätte mkt för vi slutade ju inte skolan fören 14.00 och vi kom hem halv tre så vi satte igång lite innan tre.
Sen när Fanny gick hem, frågade Emma o madde mig om vjag ville hoppa studsatta med dom ett tag inna njag går ut o går med Mamma o Taina, Joakim.Det ville jag :) Haha...
Sedan var jag mamma , taina o Joakim ute o gick i 40 min.
Sen gick jag te Madde en stund men inte så länge...
Nu ska jag ringa Emelie snart...:)
Idag ade b´vi matte prov, USH! det komme rsäkert inte att gå bra alls.....
Ajja, Hade bra tells vi hörs igen;)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hehe, men jag har en som är glad att det är ishockey på tv i kväll.....gissa vem:)

Lena50 sa...

Visst var det en skön promenad...Nja, jag tyckte det va bra..så fick jag se på "barnmorskorna" i Tv1...